Всяка стока, закупена от онлайн магазин Cristimi, се изпраща на клиента със сертификат за произход и гаранционна карта.
На гаранционната карта са упоменати: адрес и телефон за контакт, гаранционните условия на съответния производител, дата на покупка и гаранционен срок на закупената стока.
Гаранцията покрива производствени дефекти, както и дефекти на използваните материали, проявили се до две години от покупката.
Не се приемат рекламации за повреди, свързани с обичайното износване на продуктите като промяна на цвета на метала или износване на покритието, както и повреди в резултат на инцидент както счупване или скъсване на изделието. Гаранцията не важи за повреди, възникнали от неспазване условията на транспортиране, съхранение и поддръжка на продукта, интервенция върху продукта, независимо от естеството,извършени от неупълномощени лица. Тези обстоятелства зависят от Вашата стриктна грижа, спецификата на Вашата кожа и агресивността на средата, на която бижутата са изложени.
Продукти, определени като дефектни според условията на гаранцията, ще бъдат поправени или заменени с идентичен или еквивалентен продукт по преценка на търговеца. В случай на замяна, не винаги можем да гарантираме, че бихме могли да заменим със същия продукт, тъй като продуктът може да е излязъл от производство. В случай, че не можем да заменим със същия продукт, ще заменим дефектния продукт с продукт на същата стойност.
При повреда на продукт в рамките на гаранционния срок:
Свържете с нас, за да заявите рекламацията на телефон 0889 558 554 или имейл info@cristimi.bg.
Попълнете Формуляра за рекламация и го изпратете заедно с продукта, гаранционната карта и касовия бон или фактурата от покупката до Уни Верса М.Г. OOД до един от двата офиса на куриерски фирми:
След отработване на рекламацията, поправения или заменен продукт се връща на клиента за сметка на Уни Верса М.Г. OOД отново по куриер.
За гаранционно обслужване се приемат единствено продукти с оригиналнa гаранционнa картa, с която е получен продуктът. Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.
Гаранционното обслужване се осъществява безплатно, в рамките на един месец, считано от момента на извършената от клиента рекламация, в съответствие с действащото законодателство.