Гаранционни условия

Всяка стока, закупена от онлайн магазин Cristimi, се изпраща на клиента със сертификат за произход и гаранционна карта.

На гаранционната карта са упоменати:  адрес и телефон за контакт, гаранционните условия на съответния производител, дата на покупка и гаранционен срок на закупената стока.

Гаранцията покрива производствени дефекти, както и дефекти на използваните материали, проявили се до две години от покупката.

 

Не се приемат рекламации за повреди, свързани с обичайното износване на продуктите като промяна на цвета на метала или износване на покритието, както и повреди в резултат на инцидент както счупване или скъсване на изделието. Гаранцията не важи за повреди, възникнали от неспазване условията на транспортиране, съхранение и поддръжка на продукта, интервенция върху продукта, независимо от естеството,извършени от неупълномощени лица. Тези обстоятелства зависят от Вашата стриктна грижа, спецификата на Вашата кожа и агресивността на средата, на която бижутата са изложени.

 

Продукти, определени като дефектни според условията на гаранцията, ще бъдат поправени или заменени с идентичен или еквивалентен продукт по преценка на търговеца. В случай на замяна, не винаги можем да гарантираме, че бихме могли да заменим със същия продукт, тъй като продуктът може да е излязъл от производство. В случай, че не можем да заменим със същия продукт, ще заменим дефектния продукт с продукт на същата стойност.

 

При повреда на продукт в рамките на гаранционния срок:

Свържете с нас, за да заявите рекламацията на телефон 0889 558 554 или имейл info@cristimi.bg.

Попълнете Формуляра за рекламация и го изпратете заедно с продукта, гаранционната карта и касовия бон или фактурата от покупката до Уни Верса М.Г. OOД до един от двата офиса на куриерски фирми:

    • офис на Спиди - София "Флора", ул. Флора 1 или
    • офис на Еконт - София "Бокар",  кв. Манастирски ливади - Изток, бл.64 вх.А, офис 2.

След отработване на рекламацията, поправения или заменен продукт се връща на клиента за сметка на Уни Верса М.Г. OOД отново по куриер.

За гаранционно обслужване се приемат единствено продукти с оригиналнa гаранционнa картa, с която е получен продуктът. Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

Гаранционното обслужване  се осъществява безплатно, в рамките на един месец, считано от момента на извършената от клиента рекламация, в съответствие с действащото законодателство.